آیا شما عاشق حیوانات خانگی هستید و می خواهید یک گربه را به عنوان حیوان خانگی قبول کنید؟ اگر بله ، پس شما در جای مناسب هستید. در اینجا ما سعی می کنیم بیشتر در مورد فرزند خواندگی گربه و جزئیات بیشتر در مورد نحوه پذیرش گربه توضیح دهیم.

گربه ها از جمله حیوانات برتر مورد علاقه دوستداران حیوانات خانگی هستند. آنها زیبا هستند ، اندازه آنها کوچک است و مراقبت از گربه ها بسیار آسان است. اینها دلایل اصلی رتبه بندی گربه ها در میان حیوانات خانگی ترجیح داده شده هستند.

گربه یک گونه خانگی از پستانداران کوچک گوشتخوار است. این در واقع تنها گونه اهلی در خانواده Felidae است و اغلب به عنوان گربه خانگی (برای تشخیص آن از اعضای وحشی خانواده) نامیده می شود.

این گربه های اهلی از نظر انسان به عنوان حیوان خانگی برای همراهی و همچنین به دلیل توانایی آنها در شکار جوندگان ارزش گذاری می شوند.

گربه های خانگی دارای انواع یا نژادهای متعددی در سراسر جهان هستند. در حال حاضر حدود 60 نژاد گربه توسط ثبت های مختلف گربه شناخته شده است.

و تقریباً همه این نژادهای گربه برای پرورش به عنوان حیوان خانگی مناسب هستند. از سال 2021 ، برآورد می شود 220 میلیون گربه سرگردان و 480 میلیون گربه ولگرد در جهان وجود دارد.

از سال 2017 ، گربه اهلی دومین حیوان خانگی محبوب در ایالات متحده بود (با 95 میلیون گربه متعلق به آن). و تا سال 2020 ، 26 adults از بزرگسالان دارای ct در انگلستان با جمعیت تخمینی 10.9 میلیون گربه حیوان خانگی هستند.

فهرست مطالب
چرا می خواهید از گربه به عنوان حیوان خانگی استفاده کنید؟
نحوه پذیرش سگ به عنوان حیوان خانگی
تصمیم بگیرید که کجا یک گربه را به فرزندی قبول کنید
خانه خود را برای گربه جدید آماده کنید
وسایل را جمع آوری کنید
قوانین خانه را وضع کنید
گربه را به خانه بیاورید
تغذیه گربه شما
به جمع آوری زباله عادت کنید
با گربه های خود بازی کنید
صبر کلید مراقبت از گربه است
دلایل اصلی برای پذیرش گربه
چرا می خواهید از گربه به عنوان حیوان خانگی استفاده کنید؟
قبل از فرزندخواندگی ، تعیین کنید که چرا می خواهید از گربه به عنوان حیوان خانگی استفاده کنید. بسیار مهم است که دلایل را قبل از شروع بدانید. آیا شما یک همراه می خواهید یا یک گربه را فقط به عنوان حیوان خانگی می خواهید؟

گربه ها به عنوان حیوانات خانگی عالی هستند و جزو حیوانات ترجیح داده شده به عنوان حیوان خانگی هستند. و دلایل زیادی برای انتخاب گربه به عنوان حیوان خانگی وجود دارد. قبل از پذیرش گربه به عنوان حیوان خانگی ، در اینجا سعی داریم دلایل اصلی نگهداری گربه را به عنوان حیوان خانگی توضیح دهیم.

گربه ها همراهان خوبی هستند. آنها روابط خوبی با انسان ها دارند. آنها دوستانه هستند و مردم در سراسر جهان از زمان های قدیم گربه ها را به عنوان همراه پرورش می دهند.

گربه ها برای زندگی به فضای زیادی احتیاج ندارند ، اما سگ ها به طور کلی برای داشتن یک زندگی شاد و سالم به فضای کافی نیاز دارند . شما می توانید تضمین کنید که بچه گربه شما خوشحال خواهد بود ، به شرطی که بتوانید وسایل ضروری آنها را (مانند بستر ، ظروف غذا و آب و غیره) مناسب کنید.

داشتن گربه مقرون به صرفه تر از پذیرش سگ است. اگرچه ، خرید یک نژاد گربه خاص می تواند گران باشد. اما هزینه های فرزندخواندگی به طور کلی برای بچه گربه ها و گربه ها کمتر از توله سگ ها یا سگ ها است.

هزینه نگهداری گربه ها نیز کمتر از سگ یا سایر حیوانات خانگی است. برای نگهداری گربه ها به برخی لوازم اولیه نیاز دارید.

گربه ها به عنوان حیوان خانگی عالی هستند ، اما عملاً برای سگ ها شیوه زندگی فقط در داخل خانه غیرممکن است. از آنجا که سگ ها به طور کلی به ورزش زیاد ، پیاده روی زیاد و زمان زیادی در خارج از خانه برای داشتن یک زندگی شاد و سالم نیاز دارند.

گربه ها ساکت تر از بسیاری از حیوانات خانگی دیگر ، به ویژه سگ ها هستند. گرچه گربه ها نیز سر و صدا ایجاد می کنند (میو و غرغر می کنند) ، اما معمولا ساکت هستند. میو و گرق زدن گربه ها زیبا هستند و حتی وقتی معانی آن را بدانید بهتر است.

گربه ها کمتر از سگها فعالیت می کنند . بچه گربه ها به طور کلی نسبت به توله سگ ها به کار کمتری نیاز دارند. بنابراین ، لازم نیست وقت بیشتری برای بیدار کردن گربه ها ترتیب دهید.

گربه ها خانه شما را از موش ها دور نگه می دارند. شاید بدانید که گربه ها شکارچیان طبیعی هستند. بنابراین در DNA آنها این است که به دنبال شکار خود بروند ، شکار کنند و حمله کنند ، حتی اگر روی صفحه تلویزیون باشد.

تمیز کردن جعبه زباله نسبتاً آسان است. اگرچه ممکن است کمی عجیب باشد که گربه های شما در جعبه های استراتژیک در سراسر خانه خود ادرار می کنند و دفع می کنند. اگرچه تمیز کردن سطل زباله بسیار راحت تر از مجبور به پیاده روی در اواخر شب ، یخ زدن کامل برف یا در روزهای تابستان است.

گربه ها به طور طبیعی موجوداتی تمیز هستند. به راحتی می توانید هر چند وقت یکبار گربه ای را با برس مرتب کنید و در صورت نیاز ناخن های آن را قطع کنید. اما اکثر گربه ها وظیفه تمیز نگه داشتن خود را بر عهده دارند.

نگهداری گربه به عنوان حیوان خانگی برای سلامتی شما مفید است. گفته شده است که داشتن یک حیوان خانگی می تواند استرس را کاهش دهد و شما را بیشتر عمر کند. اما گربه ها به ویژه مزایای سلامتی خاصی را برای صاحبان خود ارائه می دهند. به عنوان مثال ، خارش دارای قابلیت های درمانی درمانی بر روی ماهیچه ها و استخوان های انسان است. نشان داده شده است که فراوانی ارتعاشات تأثیر مثبتی بر تحرک مفصل بعد از آسیب دارد.

گربه ها بسیار دوستانه هستند و لذت زیادی را برای شما به ارمغان می آورند. در واقع داشتن گربه می تواند عشق و همراهی بی قید و شرط را در زندگی شما به ارمغان آورد. داشتن یک دوست گربه نیز می تواند به کاهش استرس و بهبود سلامت قلب شما کمک کند.

نحوه پذیرش سگ به عنوان حیوان خانگی
پذیرش یک یا دو گربه به عنوان حیوان خانگی یک ایده عالی است. اگر به حیوانات علاقه دارید و مایل به داشتن یک حیوان خانگی هستید ، می توانید یک گربه را به فرزندی قبول کنید.

فرزند خواندن گربه ، نحوه پذیرش گربه ، فرزند خواندگی گربه ، راهنمای فرزند خواندگی گربه ، دلایل فرزند خواندگی گربه
سازمان ها یا پرورش دهندگان زیادی وجود دارند که می توانید از آنها گربه بگیرید. با این حال ، در اینجا ما سعی داریم بیشتر در مورد نحوه پذیرش گربه به عنوان حیوان خانگی توضیح دهیم.

تصمیم بگیرید که کجا یک گربه را به فرزندی قبول کنید
شما باید مکانی را که می خواهید گربه را به فرزند خواندگی انتخاب کنید ، تعیین کنید. متداول ترین مکان ها برای پذیرش حیوان خانگی پناهگاه یا نجات است. همچنین می توانید یک نژاد گربه خاص را از پرورش دهنده خریداری کنید (اگر به دنبال نژاد خاصی از گربه هستید).

خانه خود را برای گربه جدید آماده کنید
اول از همه ، شما باید خانه خود را برای گربه های جدید آماده کنید. اندازه گربه ها کوچکتر است و به طور کلی به فضای زیادی برای زندگی نیاز ندارند. اما قبل از پذیرش باید خانه خود را آماده کنید. به عنوان مثال ، یک تختخواب تمیز و راحت و مخفیگاه برای گربه ها ترتیب دهید.

گربه ها سرزمینی هستند و ورود به خانه جدید احساس ناراحتی در آنها ایجاد می کند. به نفع خود عمل کنید و منطقه کوچکی برای تماس با خود در چند روز یا هفته های اول فراهم کنید. به عنوان مثال ، حمام یا اتاق خشکشویی به خوبی کار می کند.

سعی کنید اتاق گربه خود را با امکانات گربه (مانند غذا ، آب و جعبه بستر) مجهز کنید. سعی کنید اتاق را برای گربه ها راحت کنید.

یک جعبه بستر را با 1 یا 2 اینچ زباله پر کنید و آن را در اتاقی قرار دهید که گربه می تواند بدون مزاحمت از آن استفاده کند.

وسایل را جمع آوری کنید
شما برای تهیه محیطی مناسب برای گربه های خود به منابع متعددی نیاز خواهید داشت. تخت ، اسباب بازی ، غذا ، جعبه زباله ، مخفیگاه و غیره

قوانین خانه را وضع کنید
قبل از اینکه گربه ای را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کنید ، باید برنامه خوبی داشته باشید. قبل از آوردن گربه به خانه ، برنامه مراقبت مداوم از گربه را در بین اعضای خانواده برنامه ریزی کنید. تصمیم بگیرید که چه کسی به گربه غذا می دهد.

تعیین کنید که آیا اجازه می دهید سگ آزادانه در خانه شما حرکت کند یا خیر. از محل خواب جدا و راحت برای گربه های خود اطمینان حاصل کنید.

گربه را به خانه بیاورید
پس از اتمام مراحل رسمی ، گربه را از پناهگاه یا نجات به خانه بیاورید. ترجیحاً گربه را در حامل گربه ببرید. برای گربه ایمن تر خواهد بود. هیجان زیادی به خود دیده است ، بنابراین آن را مستقیماً به اتاق جدید خود ببرید.

در ابتدا ، شما باید تماس گربه را با کل خانواده محدود کنید. اما طبیعتاً همه می خواهند گربه را ببینند.

تغذیه گربه شما
یک ایستگاه تغذیه با کاسه آب و مواد مغذی با کیفیت خوب ایجاد کنید. ایستگاه تغذیه را دور از جعبه زباله قرار دهید.

اگر تازه کار هستید و از تغذیه مطمئن نیستید ، می توانید گربه های خود را با خوراک گربه های آماده یا تجاری تغذیه کنید. چنین غذاهایی به راحتی در فروشگاه های لوازم خانگی موجود است.

به جمع آوری زباله عادت کنید
جعبه زباله را در یک منطقه آرام و کم تردد در خانه خود قرار دهید تا بتوانند در آرامش از گلدان استفاده کنند. همچنین می توانید یک سبک پوشیده یا تا حدی پوشیده را در نظر بگیرید تا وقتی آشغال خود را دفن می کنید ، همه جا با زباله روبرو نشوید.

گاهی اوقات گربه ها اگر زباله های خود را دوست ندارند (حتی سبک یا مکان آن) ، تجارت خود را خارج از جعبه انجام می دهند. برداشتن منظم آن حداقل یکی از این عوامل را از بین می برد ، بنابراین برنامه ای تنظیم کرده و به آن پایبند باشید.

با گربه های خود بازی کنید
گربه ها شهرت دوراندیشی دارند ، بنابراین زمان بازی روزانه را فراموش نکنید. زمان بازی منظم به آنها کمک می کند وزن مناسبی داشته باشند و از نظر ذهنی تیز بمانند. و شما نیز سالم و بدون استرس خواهید بود. این یک امتیاز است!

صبر کلید مراقبت از گربه است
اگر زمان بیشتری را با گربه ها بگذرانید ، با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. به همین دلیل صبر کلید مراقبت از گربه است.

دلایل اصلی برای پذیرش گربه
دلایل متعددی برای پذیرش گربه از مراکز نجات یا پناهگاه وجود دارد. در اینجا ما در حال گره زدن توضیحات اصلی دلایل پذیرش گربه هستیم.

پذیرش گربه جان یک نفر را نجات می دهد و عشق شما به حیوانات را نشان می دهد.
گربه ها به عنوان حیوانات خانگی فوق العاده هستند. آنها در میان حیوانات خانگی برتر ترجیح داده می شوند.
اگر فرزند گربه بگیرید ، هزینه آن کمتر از فرزندخواندگی سگ است .
اندازه گربه ها کوچکتر است و به فضای مسکونی کمتری نیاز دارند.
تغذیه ، مراقبت ، نظافت و سایر هزینه ها نسبت به سایر حیوانات خانگی معمولی نسبتاً کمتر است.
پذیرش گربه یا سایر حیوانات خانگی برای سلامت روان شما بسیار مفید است.
آیا می دانید ، پذیرش گربه برای قلب شما بسیار مفید است و خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.
انواع مختلف/نژادهای مختلف گربه ها برای انتخاب وجود دارد. نزدیک به 60 نژاد ثبت شده گربه برای انتخاب وجود دارد.
گربه ها بسیار دوستانه هستند. بنابراین ، آنها می توانند همراه انسان بزرگی باشند. آنها همراهان ارشد عالی هستند.
گربه ها می توانند در محیط داخلی عالی عمل کنند. نیازی نیست روزانه آنها را مانند سگ بیرون بیاورید. آنها خوشحال هستند و از درون سالم هستند. آنها برای ساکنان آپارتمان مناسب هستند.
گربه ها برای کودکان شما بی خطر هستند. آنها حتی می توانند به کودکان در مورد مراقبت از حیوانات ، مهارت های اجتماعی و روتین کمک کنند. گربه های جوانتر با فرزندان خانواده مهربان می شوند.
گربه ها از همراهی انسان لذت می برند. اما آنها تقاضای کمتری دارند و به مراقبت بسیار کمی احتیاج دارند. فقط تهیه غذای خوب ، آب تازه ، تمیز نگه داشتن سینی آنها و تهیه اسباب بازی برای آنها کافی خواهد بود.
اگر عاشق حیوانات خانگی هستید ، باید گربه یا سایر حیوانات خانگی را انتخاب کنید. انجام این کار زندگی را نجات می دهد و مراقبت و عشق شما به حیوانات را نشان می دهد. موفق باشید و خداوند به شما برکت دهد!

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *